USA-s elav jaapanlanna Naomi Osaka ei ole küll maailma esireket, aga on kindlalt esikohal naistennisistide aastase teenistuse poolest.
Juba mullu juunis, kui ajakiri Forbes koostas rikkamate sportlaste edetabelit, oli Osaka aastane teenistus (1. juuni 2019 kuni 1. juuni 2020) 37,4 miljonit dollarit, mis on suurem kui Serena Williamsil ja kaheksa miljoni võrra rohkem kui Maria Šarapova suurim sissetulek (29,7 miljonit aastal 2015).
Viimase kuu jooksul on aga Osaka oma reklaamnäoks valinud sellised firmad nagu moemaailma bränd Louis Vuitton, kellade tootja Tag Heuer ning äsja ka finantsjuhtimise ja inimkapitali haldamise tarkvara müüja Workday, kelle logo hakkab Osaka esmakordselt kandma 29. jaanuaril algaval Adelaide’i näidisturniiril.
Ka WTA tennisefoorum on seda arutanud, miks teeb Osaka kogu aeg tulusaid lepinguid, aga näiteks viimase aasta jooksul vähemalt sama edukas või isegi edukam Sofia Kenin neid ei teeni. Ühed arvavad, et süüdi on Kenini isa, kellega ei taheta läbirääkimisi pidada, kuid teiste arvates on Osakale populaarsust lisanud ikkagi sotsiaalne aktiivsus ja võitlus USA politseivägivalla vastu.
Muidugi on see fakt teada, et kui auhinnaraha teenivad naismängijad vastavalt tulemustele, siis reklaamlepingute põhjus peitub muudes tegurites. Nii oli ju omal ajal Šarapova ka kümme korda rikkam kui tema kaasmaalanna Svetlana Kuznetsova, kes viie-kuue aasta jooksul saavutas täpselt sarnaseid tulemusi.