fbpx
Close

Venus Williams lõi oma brändi all ökoloogiliselt puhta päikesekreemi

– Venus Williams omab brändi EleVen | Foto: AP/Scanpix

Seitsmekordne Suure slämmi turniiri võitja, õdedest Williamsitest vanem, Venus lõi koostöös ettevõttega Credo oma kaubamärgi EleVen all päikesekreemi.

2007. aastal alustas Venus Williams koostööd jaemüüja Steve & Barry’ga, et käivitada oma moesari EleVen. Williams tegi EleVen moekollektsiooniga debüüdi 2012. aastal New Yorgi moenädalal. Selle modelleerisid sportlased, mitte moekunstnikud.

Venus Williams, kes tähistab 17. juunil oma 40-ndat sünnipäeva, on kogu oma karjääri jooksul kasutanud päikesekaitsekreemi, kuid ta pole kunagi suutnud leida sellist kooslust, mis ei kahjustaks keskkonda ja sobiks samal ajal ka tema tumedale nahale. Väljaandele InStyle selgitas Williams: “Raske oli leida mineraalset päikesekaitsekreemi, mis ei jätaks tuhavalget jälge tumedale nahale.” Seetõttu lõi tennisist koostöös firmaga Credo oma kaubamärgi EleVen all päikesekaitsekreemi. Täpsemalt – kaks kosmeetikatoodet korraga: kaitsekreemi ja seerumi, mida täiendavad niisutavad koostisosad. Mõlemas tootes on aktiivseks komponendiks tsinkoksiid, mis ei kahjusta ookeani korralrahusid – erinevalt teistest komponentidest, mis ökoloogide sõnul aktiveerivad koralli viiruseid, mis põhjustab korallrahude surma.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Kommenteeri
scroll to top
Inline
Inline