fbpx
Close
PAF.ee

Naomi Osaka lansseeris nahahooldusbrändi

– Naomi Osaka / Foto: EPA/Scanpix

Jaapani tennisetäht Naomi Osaka astus ärimaailma, nimelt lansseeris 23-aastane jaapanlanna käesolval nädalal isikliku nahahooldussarja „Kinlo Skin“.

Kinlo Skin keskendub melaniinirikastele nahatoonidele ning Osaka loodab antud valdkonnas edu saavutada. Käesolev aasta on Osakale tenniseväljakul olnud keeruline, kuid nüüd teeb maailma edetabeli 3. reket algust oma äriga.

US Openil sai Osaka šokk-kaotuse tänavuselt sensatsioonilt, finaali jõudnud kanadalannalt Leylah Fernandezilt. Pärast lüüasaamist vihjas jaapanlanna, et võtab tennises pausi. „Seda on väga raske sõnadesse panna. Olen olukorras, kus pidevalt mõtlen sellele, et mida ma tegelikult teha tahan. Ausalt, ma ei tea, millal ma järgmisel korral tenniseväljakule tulen või kus järgmise kohtumise pean. Vabandust,“ ütles ta pressikonverentsil.

„Arvan, et ma mõnda aega ei mängi. Isegi võites ei tunne ma ennast õnnelikuna, vaid mind valdab mingi kergendusetunne. Kuid kui kaotan, olen kurb. Ma ei taha nutta,“ lisas Osaka.

Mängus Fernadeziga nägi Osaka üsna frustreerunud välja, ta loopis mitu korda reketit. „Ma ei suutnud ennast talitseda, ma ei tea miks ma niimoodi käitusin või tundsin, palun päriselt vabandust,“ lisas ta. USAs elav neljakordne suure slämmi võitja Osaka on auhinnarahadena teeninud ligi 20 miljonit dolllarit, sellest 2,1 miljonit käesoleval aastal.

scroll to top